Description de l’entreprise
La société SEBIA, société « Made in France » créée en 1967, est un acteur spécialisé dans le diagnostic in vitro et le
premier fournisseur mondial d’équipements et de réactifs d’électrophorèse protéique clinique pour le dépistage et la
surveillance de diverses maladies.
Entreprise à taille humaine avec environ 1200 collaborateurs à travers le monde et internationale grâce à notre
présence dans plus de 120 pays dans le monde.
Dynamique à travers un très grand nombre de projets en pleine expansion se traduisant par l’ouverture de nouvelles
filiales chaque année !
La mission de Sebia est de fournir des outils puissants qui traduisent ce qui se passe dans le corps d’un patient dans
un langage lisible et interprétable. Nous l’appelons notre nouveau langage de vie.
Poste proposé
Reporting to the Software Development Manager, you will be responsible for Managing all the subcontracted
developpments (focusing on Software developments).
Tasks
* Contribute to the definition and review of requirements and prepare appropriate documents (including contractual
ones) for subcontractors.
* Select appropriate subcontractors and manage their onboarding process.
* Ensure proper integration of Subcontractors deliveries (espcially documentation)
* Track planning and cost of subcontracted tasks (provide metrics)
* Encure High Quality of deliveries
* Manage Integration testing within our Systems
Profil recherché
Technical Skills
* 5 to 10 years’ experience in medical software development in a small development team (ideally 5 to 20 people).
* Knowledge of the following technologies: UML, Azure Dev. Ops or other requirements management software
(e.g.JAMA, …)
* Expert in IEC 62 304
* Knowledge of ISO 13 485, FDA 21 CFR 820
* Fluency in written and spoken English.
Soft Skills
* Rigor and organization.
* Creativity, sense of innovation.
* Adaptability and flexibility.
* Team Spirit.
Pour postuler : sebia.219309960@applicount.com